1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen "Podmínky") upravují práva a povinnosti mezi poskytovatelem služeb Bc. Pavlínou Dočkalíkovou se sídlem tř. Gen. Janouška 2556/25, 750 02 Přerov - Přerov I-Město, IČO: 46593322 (dále jen "Poskytovatel") a zákazníky, kteří využívají služby Poskytovatele (dále jen "Zákazník"). Zákazníkem se stanete, pokud prostřednictvím webového rozhraní uzavřete s Poskytovatelem kupní smlouvu nebo smlouvu o poskytování služeb.

1.2. Služby poskytované Poskytovatelem zahrnují zejména osobní či online konzultace, workshopy, vzdělávací akce a kurzy (dále jen "Služby"). Podrobný seznam a popis Služeb je uveden na webových stránkách poskytovatele www.harmonievdotyku.cz.

1.3. Tyto Podmínky jsou závazné pro všechny Zákazníky, kteří si objednají Služby Poskytovatele, a vstupují v platnost dnem 12. 09. 2024 Poskytovatel si vyhrazuje právo Podmínky kdykoli jednostranně měnit. O změně Podmínek bude Zákazník informován prostřednictvím webových stránek Poskytovatele nebo jiným vhodným způsobem a to minimálně 7 dní před jejich účinností.

1.4. Pro účely těchto Podmínek se rozumí:

"Zákazník" - fyzická nebo právnická osoba, která si objednává Služby Poskytovatele.

     a) Spotřebitel - fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo podnikatelské činnosti. Pokud Zákazník uvede při objednávání své IČO, má se za to, že smlouvu neuzavírá jako spotřebitel, ale jako podnikatel

     b) Podnikatel - fyzická nebo právnická osoba, která jedná v rámci své obchodní nebo podnikatelské činnosti při uzavírání a plnění smlouvy s Poskytovatelem.

"Služba" - jakákoli služba nabízená Poskytovatelem, jak je specifikováno v článku 2 těchto Podmínek.
"Podmínky" - tyto obchodní podmínky, které upravují právní vztahy mezi Poskytovatelem a Zákazníkem.

1.5. Odsouhlasením těchto Podmínek Zákazník potvrzuje, že se s nimi seznámil a souhlasí s jejich zněním.

 

2. Služby

2.1. Poskytovatel nabízí Zákazníkům následující služby:

 
- Cvičení kurzů Spirální stabilizace (SM-systém)

- Kurzy zaměřené na vbočené palce

- Kurzy zaměřené na pánevní dno

- Rekondiční a sportovní masáže

- Homeopatická konzultace

- Reflexní terapie

 

2.2. Podmínky pro poskytování služeb:

 
Minimální počet účastníků: U některých kurzů je stanoven minimální počet účastníků pro jejich konání. Pokud tento počet není naplněn, vyhrazuje si poskytovatel právo kurz zrušit nebo přesunout na jiný termín. Zákazníci budou o změně termínu nebo zrušení kurzu informováni nejpozději 3 dny před plánovaným začátkem.

 
Zdravotní omezení: Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout poskytnutí služby, pokud by její poskytnutí mohlo vést k ohrožení zdraví zákazníka. Před zahájením některých služeb může být požadována konzultace, aby bylo zajištěno, že je služba pro zákazníka vhodná.

 
Individuální přístup: Poskytovatel se snaží přizpůsobit služby individuálním potřebám zákazníka.

 
Před zahájením služby může být zákazník vyzván k vyplnění dotazníku nebo konzultaci, aby bylo možné přizpůsobit obsah nebo průběh služby jeho specifickým požadavkům.

2.3. Dostupnost a změna služeb:

 
Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykoli změnit nabídku poskytovaných služeb, včetně jejich ceny, délky trvání a dalších specifikací. Zákazníci budou o změnách informováni prostřednictvím webových stránek poskytovatele nebo jiným vhodným způsobem.

 
Pokud dojde ke změně podmínek služby po jejím objednání, zákazník má právo službu zrušit bez storno poplatku a bude mu vrácena plná částka.

2.4. Detailní informace o jednotlivých službách, včetně popisu, cen, délky trvání a dalších specifikací, jsou uvedeny na webových stránkách Poskytovatele (www.harmonievdotyku.cz) nebo jsou Zákazníkovi k dispozici při objednání služby.

2.5. Poskytovatel garantuje, že služby budou prováděny odborně a s náležitou péčí.

 

3. Objednávka služeb

3.1. Zákazník si může služby zakoupit výhradně prostřednictvím webových stránek Poskytovatele, kde si vybere konkrétní službu.

3.2. Po výběru služby Zákazník dokončí objednávku on-line prostřednictvím objednávkového formuláře, ve kterém uvede své osobní údaje, kontakt, případně další požadované informace. Je důležité, aby byly všechny údaje uvedeny správně a úplně.

3.3. Objednávka se stává závaznou po úspěšném dokončení platby, kterou lze provést platební bankovním převodem.

3.4. Po dokončení objednávky obdrží Zákazník potvrzení o objednávce e-mailem, které obsahuje všechny potřebné informace o zakoupené službě. Potvrzení o objednávce zaslané e-mailem slouží zároveň jako smlouva mezi Zákazníkem a Poskytovatelem.

3.5. Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávku v případě technických problémů, nedostupnosti služby v požadovaném termínu, vyčerpání kapacit nebo z jiných oprávněných důvodů. V takovém případě bude Zákazník neprodleně informován a bude mu nabídnuta náhradní služba nebo vrácení peněz.

3.6. Zákazník je povinen zkontrolovat všechny údaje uvedené v potvrzení objednávky a v případě nesrovnalostí neprodleně kontaktovat poskytovatele. Pokud zákazník na nesrovnalosti neupozorní do 24 hodin od obdržení potvrzení, má se za to, že údaje v potvrzení jsou správné.

 

4. Platební podmínky

4.1. Cena za služby je stanovena v ceníku uvedeném na webových stránkách Poskytovatele (www.harmonievdotyku.cz) a je Zákazníkovi zobrazena před dokončením objednávky.

4.2. Způsob platby: Veškeré služby poskytovatele musí být hrazeny výhradně bankovním převodem na účet poskytovatele.

4.3. Lhůta pro uhrazení: Platba musí být provedena do 3 dnů od objednání služby, a zároveň vždy nejpozději 24 hodin před poskytnutím služby. Pokud platba nebude připsána na účet poskytovatele v této lhůtě, objednávka se automaticky zruší a smlouva mezi zákazníkem a poskytovatelem je považována za neplatnou.

4.4. Zákazník je povinen při platbě uvést správné platební údaje, aby bylo možné platbu správně identifikovat a zpracovat. Poskytovatel nenese odpovědnost za chyby způsobené nesprávně uvedenými platebními údaji.

 

 

5. Zrušení a změna termínu služby

5.1. Zákazník má právo zrušit nebo změnit termín objednané služby nejpozději 24 hodin před plánovaným termínem.

5.2. V případě zrušení služby méně než 24 hodin před termínem má Poskytovatel právo účtovat storno poplatek ve výši 50 % ceny služby.

5.3. Pokud Zákazník bez omluvy nedorazí na sjednaný termín, má Poskytovatel právo účtovat plnou cenu služby.

 

 

6. Reklamace

6.1. Zákazník má právo reklamovat poskytnuté služby v případě, že nebyly poskytnuty v souladu s dohodnutými podmínkami.

6.2. Reklamaci je nutné uplatnit písemně na kontaktní adresu Poskytovatele nejpozději do 7 dnů od poskytnutí služby.

6.3. Poskytovatel se zavazuje vyřešit reklamaci do 14 dnů od jejího přijetí a informovat Zákazníka o způsobu vyřízení.

 

 

7. Ochrana osobních údajů

7.1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje Zákazníků v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů.

7.2. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem poskytnutí služeb, fakturace a komunikace se Zákazníkem.

7.3. Zákazník má právo na přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu, výmaz nebo omezení zpracování.

 

 

8. Elektronická komunikace

Veškerá komunikace mezi Poskytovatelem a Zákazníkem bude probíhat elektronicky, především prostřednictvím e-mailu. Zákazník je povinen pravidelně kontrolovat svou e-mailovou schránku a zajistit, že poskytne aktuální a funkční e-mailovou adresu. Nepřevzetí e-mailu, jeho zmeškání nebo chybná e-mailová adresa mohou mít vliv na termíny a podmínky spojené s objednávkami, platbami a dalšími záležitostmi. Neodpovídáme za škody vzniklé z důvodu nepřijetí nebo zpoždění elektronických komunikací.

 

 

9. Závěrečná ustanovení

9.1. Tyto Podmínky mohou být jednostranně měněny Poskytovatelem. O změnách bude Poskytovatel Zákazníka informovat prostřednictvím svých webových stránek nebo jiným vhodným způsobem alespoň 7 dní před změnou.

9.2. Veškeré právní vztahy vzniklé na základě těchto Podmínek se řídí právním řádem České republiky.

9.3. Pokud se některé ustanovení těchto Podmínek stane neplatným nebo neúčinným, zůstávají ostatní ustanovení v platnosti.

 

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 13. září 2024.